بلاگ

ویدا شهریاری
آبان ۲۹, ۱۳۹۷
فریلنسینگ بدون دیدگاه

راهنمای انتخاب تصویر پروفایل فریلنسر

کارفرما در فریلنسینگ ممکن است بتواند توسط پورتفوی شما (که شامل نمونه کارها و تخصص های شماست) راجع به کیفیت کاری که تحویل می دهید، اطلاعاتی به دست آورد، اما این تصویر پروفایل شماست که قابلیت لمس را ایجاد می کند و به کارفرما چهره ای را ارائه می کند که در پشت همه این مهارت ها و استعدادها می باشد. معرفی خودتان از طذیق تصویر پروفایل، اعتماد را پایه گذاری خواهد کرد.

به گفته سایت freelancer.com که یکی از بزرگترین سایت های فریلنسینگ در جهان است، در نظر داشتن نکات زیر برای انتخاب عکس پروفایل، به موفقیت هرچه بیشترتان در حرفه فریلنسری کمک خواهد کرد:

  • شخصی. تصویر مورد نظر باید صورت شما را از شانه به بالا نشان دهد و عاری از هر گونه وسیله اضافی مانند کلاه، عینک یا ماسک باشد.
  • تکی. تنها شما باید در عکس حضور داشته باشید. وجود هر شخص، حیوان یا وسیله ای باعث پرت شدن حواس فرد بیننده خواهد شد.
  • متناسب. صورت شما باید نسبت به حاشیه تصویر در فاصله یکسان و ترجیحا در مرکز تصویر باشد.
  • مرتب. تمرکز بر روی شماست، پس پس زمینه باید صاف، مرتب و خواشیند باشد.
  • کیفیت بالا. نورپردازی و رنگ تصویر حتما مورد توجه باشد و ترجیحا از کیفیت پیکسل متوسط به بالا استفاده کنید.
  • حرفه ای. خودتان را در شیوه ای مناسب با چهره ای دوستانه و با لباس مرتب و مرتبط با حرفه به نمایش بگذارید.

استفاده از لوگوی شخصی طبق قوانین نادرست می باشد.

 

نظر